Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин не работи добре 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И аз мисля да сменя този датчик(въпреки че се съмнявам да има ефект). По скоро ми се струва,че проблемът е с налягането на бензина. Днес си мислех,че ако този клапан в помпата е здал багажа и като преседи връща бензина в резервоара,а на сутринта проблем.Може и да си въобразявам,но когато изчакам да изгасне лампата за мот.електроника проблемчето е по-неосезаемо.

    Comment


    • #17
      Настрой си разтоянията на свещите! Ако не, си почисти дросела и адаптация след това. Паленето главно това иска
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Настрой си разтоянията на свещите! Ако не, си почисти дросела и адаптация след това. Паленето главно това иска
        Така е и аз споделям мнението ти. При мен след почистване на дросел изчезна този проблем
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
        ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
          Така е и аз споделям мнението ти. При мен след почистване на дросел изчезна този проблем
          И при мен изчезна,но аз смених и моторчето за празния ход,че се дънеше от време на време.Сега нямам ядове с обороти,палене и т.н.
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #20
            Днеска разбрах поне моя проблем от къде идва. Беше от тъпото газово. Не работило добре и записва грешки от сорта, че 1,2,4 цилиндър не работят добре и пречи по някакъв начин на бензина. Днеска цял ден я карам на бензин никви проблеми. А грешката от дебитомера която ми даваше, е защото съм сложил филтъра пред перката и от отчита висока температура на въздуха след като се влючи . Утре ще пиша как е запалила сутринта.

            Comment


            • #21
              Ако бръмчиш по-често и на бензин, ше пали като кибрит
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #22
                И при мен така,глухне и немога да я форсирам веднага докао непозагрее.Мине ли на газ няма проблем,згрее ли и на бензин е бомба.Дали е от дюзи или някъкви грешки трупа това газово.Май доста сме с този проблем.

                Comment


                • #23
                  Сутрин преди малко да загрее не върви като хората не я форсирайте . Колата се форсира като дигне температура малко. Масово е при 156ците и незнам защо е така .
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kraska1 Покажи съобщение
                    И при мен така,глухне и немога да я форсирам веднага докао непозагрее.Мине ли на газ няма проблем,згрее ли и на бензин е бомба.Дали е от дюзи или някъкви грешки трупа това газово.Май доста сме с този проблем.
                    На газ как е мотора ? при мен се усещаше че мотора не върви добре на газ. В движение не се усеща изобщо, но като е на място тресе. Виж на диагностика дали има грешки. Ако има изтрии ги покарай я 1-2 дена на бензин и виж дали ще има промяна и дали ще запише някви грешки. Аз така нарпавих, даже докато беше закачена, постоя малко форсирвах я на газ и грешките отново бяха на лице. Карах я цял ден на бензин и сутринта запали без никакъв проблем без да тресе без да играят оборотите или каквото и да е.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                      Не работило добре и записва грешки от сорта, че 1,2,4 цилиндър не работят добре и пречи по някакъв начин на бензина.
                      Това как се установи?
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Ами с диагностика. Показа грешки на тези цилиндри и даде или бедна или богата смес не си смомням точно. Ако става дума за грешките. А за преченето на бензина при паленето сигурно двата компа обменят информация и става това тресене.

                        Comment


                        • #27
                          Ама моят проблем е,че сутрин и вечер(съответно като не е карана повече от 5/6 часа) и като запаля( това става отраз),работи около 5/10 секунди перфектно.След това прави пърпърпърна 500/600 оборота. Като подам газ и гърми в колектора,след 10-тина секунди се оправя.Като загася и запаля отново не го прави.
                          Нямам газ!

                          Comment


                          • #28
                            Здравейте,тоя проблем много напомня на моя но го реших.Смятам ,че съм го решил защото сега пак го имам но не ми остава време да го оправя.Става въпрос за горната част на кошницата където е регулатора за налягане.Точно там за втори път ми пука тръбичката /изходящата/ и тече бензин.
                            В момента който взе да пали от втория път и да държи 500 об.се тръгна по мъките,дебитомери,свещи,МПХ и още незнам вече какво,се появи и силна миризма на бензин и ето го проблема.След смяня на въпросната част колата стана друга,пали не тресе и държи обороти.Смятам,че всичко е от там защото преди седмица ми изгасна колата и като отворих изненада пак същата работа само,че тече помалко/оказа се спукан маркуч който аз сложих предния път уж истински/.
                            И сега колата претриса някой път но теча е по малък, сега имам нова кошница ама няма време да я сменя.
                            ПП.Кошницата която сложих преди беше лепена така,че временно проблема беше решен.
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTS

                            Comment


                            • #29
                              Аз съм на бензин. При мен като запаля оборотите падат на около 500 и започва да тресе, за секунда премигва светлинката на акумулатора и за 10 секунди се оправя(не гасне, само веднъш изгасна от месеци насам). Като подам газ не може да се изфорсира (всеедно не натискам педала). От ауспуха се чува изпукване между 1000 и 1500 оборота, което изчезва след 2-3 минути. На диагностика излезнаха следните грешки: Р0170,Р0115,Р1653. Преди диагностиката колата си палеше без никакви бърм-дърм-дърм.
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. "98

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                                Ами с диагностика. Показа грешки на тези цилиндри и даде или бедна или богата смес не си смомням точно. Ако става дума за грешките. А за преченето на бензина при паленето сигурно двата компа обменят информация и става това тресене.
                                Мисля си че няма как да се разбере дали някой цилиндър не бачка както трябва, на диагностика дори и бубината ако не дава тоци като ората не може да се разбере, екуто вижда че има верига, и от това за него няма грешка, бедна или богата може да види, но не и в кой цилиндър......
                                Двете екута не обменят инфо между другото.....
                                Къде в ЯЛ ходиш на диагностика?

                                ---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

                                Първоначално публикувано от hristo 156 Покажи съобщение
                                тава въпрос за горната част на кошницата където е регулатора за налягане.Точно там за втори път ми пука тръбичката /изходящата/ и тече бензин.
                                Регулатор на кое налягане?
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X